Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

Metamorfoza

Po
Przed

Przed: Dziwny styl, którego na stardoll jest mnóstwo.
Ja osobiście nie popieram tego i zupełnie mi się on nie podoba, ponieważ wszystko jest tak od czapy.
Buty i szalik do zmiany i było by znośnie.


Po: Postawiłam na dość standardowe połączenie czyli złoto i ciemne kolory. Ogólnie w szafie dominowały darmówki, więc było dosyć małe pole do popisu.


I na koniec chciałabym przeprosić za tak długie opóźnienie, ale nie miałam czasu i internet trochę mi zamulał.

3 komentarze:

  1. Nie miałam dużo darmówek, miałam więcej rzeczy ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie spodnie . Można wiedzieć skąd są ?./beta21xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli te w drugiej stylizacji to są ze sklepu Baby Phat .
      Mam je na sprzedasz więc jeśli jesteś zainteresowana to pisz do mnie w kg (czekoladowa225)

      Usuń